Este important să nu neglijați optimizarea seo pentru motoarele de căutare , calificare locală. Altfel spus , o căutare pe Google pentru “ web design alba “ va oferii ( sub extrasul în caseta din Google Maps ) tot cele mai bune rezultate organice pentru căutarea respectivă din indexul Google principal.

Publicitate

În activitățile SEO, trebuie să vă asigurați în continuare că pagina de bază și cel puțin o pagină de destinație de pe site sunt bine optimizate pentru interogări relevante de căutare. Asta înseamnă ca numele locului tău să fie proeminent în tagurile heading și în alte blocuri de text on-page și să dețină linkuri inbound bogate în  ancore de la alte site-uri care includ locația.

 Local SEO este una dintre cele mai importante strategii pentru afacerile locale orientate pe promovarea într-o anumită regiune sau într-un anumit oraș. Deci, obiectivul principal al unei campanii de Local SEO este anume promovarea axată pe componenta geografică. Ai nevoie de Local SEO dacă deții o afacere locală (un restaurant, salon de frumusețe, magazin, service auto etc.), cu o locație fizică, nu doar una virtuală.

Cercertarile arată că o mare importanță pentru Local SEO o au linkurile externe și optimizarea on site. Mai jos vă prezentăm factorii ce influențează la clasarea pe primele pagini ale rezultatelor organice ale unui site cu specific local (afacere locală):

  1. Semnale linkuri – 29%;
  2. Semnale SEO on page – 24%;
  3. Semnale comportamentale – 11%;
  4. Personalizare – 9%;
  5. Semnale citații – 8%;
  6. Semnale Google My Business – 7%;
  7. Semnale review – 7%;
  8. Semnale din rețele sociale – 5%.

Rubrică susținută de: Alba Design