Comisia Europeană a anuntat joi că, în urma negocierilor cu Airbnb, platforma și-a îmbunătățit și a clarificat pe deplin modul în care le prezintă consumatorilor ofertele de cazare.

Airbnb a dat curs tuturor cererilor formulate de Comisia Europeană și de autoritățile naționale pentru protecția consumatorilor, în vederea alinierii pe deplin a practicilor și a clauzelor sale contractuale la normele UE în materie de protecție a consumatorilor.

În cazul căutărilor de oferte de cazare cu date selecționate, utilizatorii vor vedea  prețul total pe pagina care afișează rezultatele, inclusiv toate taxele sși tarifele obligatorii aplicabile (cum ar fi taxele pentru prestarea de servicii, taxele pentru serviciile de curățenie și taxele locale) . Nu există alte taxe obligatorii surpriză care până acum se afișau în etapele ulterioare ale rezervării.

De asemenea, Airbnb precizează în mod clar dacă oferta de cazare este introdusă pe piață de o persoanaă fizică sau de o entitate profesională și pune la dispoziție pe site-ul saău web un link ușor accesibil către platforma de soluționare online a litigiilor și toate informațiile necesare referitoare la soluționarea litigiilor.

Airbnb este o companie americană înființată în 2008, care deține o platformă online prin care se pot închiria, oriunde în lume, camere, apartamente sau case întregi direct de la proprietar. Compania deține un serviciu de închirieri de 600.000 de listări în mai mult de 190 de țări.